Helg med drag-laget

Helt underbart lag jag hamnat i! Längtar till nästa pass redan nu! :)

Lördag:
Mountainbike med hundarna som drar framför cykeln. Jag som har träningsförbud åkte dit i kjol för att se och lära. Hamnade på en cykel och körde ett heat med Kamilla jag också! Galet så roligt! Måste nog skaffa en mountainbike! :) Jag såg dock säkert lite rolig ut i kjol, stövlar och hjälm när övriga var träningsklädda men jag bjuder på den! ;)


Heat 1: Roland, Kamilla och Eva ger sig iväg.. lilla Maja va även hon lite sugen.... :)


Kvällen = lagmiddag i Ersmark. God mat och ett glatt gäng av människor!

Söndag: Intervall-träning uppför Bräntis med hund på lina. Tänkte först traska men blev lite löpning istället (en dag tidigare med lite träning kan väl inte spela så stor roll?!?). Avslutade med att grilla korv och hamburgare! Mums!


Kamilla sticker iväg med Jussi


Chia flåsar ut efter 3 intervaller uppför bräntis! 


Grill-time!! :)

Ser fram emot att se alla bilder som Jonathan och Eva tog med Evas superfina kamera...
____________________________________________
Don't stop me now,  I'm having such a good time
I'm having a ball


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback