Take me back

Me-on-the-inside har inte handlat så mycket om insida på ett tag. Insidan har fått stå tillbaka då den varit/är alldeles för komplicerad sista tiden. När det innanför murarna inte riktigt är som jag skulle önska är det lättare att skjuta den åt sidan och istället fokusera på vad som händer i nuet. Ibland är det helt enkelt lättare att bara tänka yta istället för att gå in på djupet, till insidan och börja känna efter hur saker och ting egentligen är. Det har den senaste tiden hänt väldigt mycket i världen dessutom. Massakern på Utøya, stvälten i Afrika, dödsskjutningar i Syrien med hundratals döda, upplopp i London som sprider sig ut i landet och börsfall i stora delar av världen. Det är för mycket onska och hemskheter som pågår för att kunna bearbeta så istället för att analysera världskriserna väljer jag att sticka huvudet i sanden och kollar igenom bilderna från semestern..

Jösses vad jag längtar tillbaka till semestern, sommarstugan, lugnet och den bekymmersfria tillvaron.

Paradiset

Utflykt i Höga Kusten med familjen

Paradiset by night

Svårt att välja: Vill jag ha den lilla eller den stora bollen?!?

Min vackra hund trivs verkligen i stugan

Chia och far myser

_________________________________________________

And I feel like I'm naked in front of the crowd 
'Cause these words are my diary screaming out aloud 
And I know that you'll use them however you want to



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback