Tänk vad lite sömn kan göra....

Har sovit fantastiskt gott inatt! Vaknade med ny energi och lite mer beslutsamhet. Nu skall här hända grejer vill jag lova! :) Rappa steg på morgonpromenaden, en början på en plan för hösten, lite nya mål uppsatta och en bra förmiddag på kontoret! Tänk vad en bra natt kan göra! Sweet, nu kör vi!

Förbereder undervisningsmaterial och kan inte riktigt bestämma mig... ska jag visa min dåliga film som jag fixat ihop alldeles själv (ja den är dålig och JA jag är ruskigt stolt!).. den har sitt budskap och den skulle funka fint som inledning till en diskussion, men som sagt, kanske inte den bästa filmen så den visar verkligen att teknik kanske inte är min starkaste sida... Sen vet jag ju också att jag kommer sitta där med ett fånigt stolt leende på läpparna när filmen visas hahaha. well kanske ska bjuda på det... det brukar ju ändå inte dröja länge innan studenterna inser att jag faktiskt är knäpp i huvudet så varför försöka dölja det! ;)

Ikväll är det träning med laget som gäller. Intervaller uppför backar och sedan mountainbike med hund på lina framför. Galet roligt, men mina ben som värker av träningsvärk ser fram emot det med skräckblandad förtjusning...
_________________________________________________________
Jag är en av alla dom som faktiskt aldrig riktigt bara ville vara 
en av alla dom



Kommentarer
Postat av: Johanna

Visa filmen! Varför missa en chans att förgylla de små studenternas vardag lite. Jag slår vad om att filmen är grym och att den bristande tekniken bara hjälper till att hålla studenterna lite mer vakna och allerta ;-) Jag hade uppskattat ett sådant drag från en föreläsare! Så bara att köra. Kram

2011-08-13 @ 21:30:17
Postat av: Elin

Men hej raring! Om svampen säger show it så måste jag ju lyda! ;) Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback