Raise your glass

Härliga helg! I fredags blev det go-fika hos Mia för att fira att hon klivit över från 20-something till 30-something ;) Riktigt härlig kväll!
.
I lördags kom jag på den briljanta idén att förlägga morgonpromisen i skogen...Promenaden förlängdes med blåbärsplockande och sen en löptur längs skogsvägen så jag kom hem från skogen runt 3-4 tiden på eftermiddagen! Där kan vi snacka om morgonpromis! ;)
Chia hittade en liten sten som gav henne bra utsikt över blåbärs-skogen och vägen. :)
.
Kvällen bjöd på festligheter och partyhunden gjorde sig en hel hög med nya vänner. Det är så roligt att hon nu för tiden är så avslappnad hos andra och med så mycket folk runtomkring. Det värmer i hjärtat att se henne låta så många klappa och gosa med henne! Det var en grymt trevlig kväll så det tackar vi för! :) Synd bara att festligheterna beror på att Umeå förlorar en trevlig människa och att jag å Chia inte kommer ha någon som vallar oss runt i gammlia-skogen längre. :/ Ingen ordning! Kan folk sluta flytta härifrån?!
.
I eftermiddag begav vi oss ut i skogen igen på jakt efter lite mer blåbär. :) Jag älskar verkligen att traska runt i skogen. Oerhört avkopplande och rogivande. Lite trötta efter festligheterna tog vi oss en liten paus och slumrade till en stund i solen. Mys!
Trött liten tjej börjar vakna till liv igen efter vår lilla tupplur! :)


___________________________________________________________
Don't stop me now I'm having such a good time 
I'm having a ball 
Don't stop me now 
If you wanna have a good time just give me a call 


Kommentarer
Postat av: Grisen

Ja, det är ju förstås ont om blåbärsris här i Vasastan, men annars så är det hemskt trevligt! Alla hippa kids hänger här vet du väl?

2011-08-17 @ 21:12:52
Postat av: Elin

hahaha jasså är det så?!? Men jag bor ju inte där så Alla kan det ju inte vara.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback