Kick-off på Gålsjö Bruk

Efter tre dagars kick-off/planning-days på Gålsjö Bruk är jag hemma igen. Kick-offen var riktigt bra. Bra diskussioner, produktiva och konkreta idéer, god mat, dryck, badtunna, smedja, så ska det låta m.m. med ett härligt gäng! Lovely! Tack kollegor för några härliga dagar!
Vackra Gålsjö-bruk


Resultatet av gruppaktiviten: smedjan. Lyckades skapa denna krok/klädhängare. Den stora smeden diggade min teknik vid tillplattandet av järnet men var lite fundersam på vad jag tänkte på egentligen när jag dängde till materialet hahaha. Dock var jag sämre på att göra själva böjen. Den skruvade delen var smeden oxå väldigt nöjd med, tydligen helt perfekt raka vridningar. Ruggigt stolt trots att jag är lite besviken på att det gick rätt segt och dåligt för mig att böja till kroken men skall lyda smedens råd och inte vara så hård mot mig själv då kroken enligt honom var väldigt vacker och välgjord (Ja han var snäll)
.
Efter att ha lekt blacksmith började dock nacken krångla en del. Fram emot natten började jag inse att morgondagen skulle bli jobbig. På något vis lyckades dock M fixa nacken genom att trycka till med fingrarna vid ögonen-näsryggen och på nacken samtidigt. Gjorde galet ont när han tryckte men sen gav nacken efter och allt bara släppte. Jag vaknade med en mycket bättre nacke så nu vet jag ju vem jag skall ringa när jag har ont i nacken! M fixar biffen! ;)
__________________________________________________
What have you done today to make you feel proud?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback