Take a risk

Trots lite träningsvärk i benen sen gårdagens löpning/intervaller och mountainbike körning med draghunds-gänget (galet roligt som alltid) fick jag till ett riktigt härligt ben-pass. Dock dog benen totalt och cyklingen IKSU-hunddagis-hem har nog aldrig varit så jobbig eller tagit sådan tid! :)

Gårdagens träning förde med sig första MB skadan.. Eftersom jag inte hunnit få antennen till linan så hade jag den i bältet i midjan. När vi skulle iväg på varv nr 2 så råkade jag få linan runt vänster tumme och den smärtan som kom när Chia drog iväg med ett ryck var inte att leka med.. tummen gör fortfarande galet ont och känns stel/orörlig men men lite svinn får man räkna med! Ibland måste man ju bara släppa kontrollen och ta en risk för att få göra något kul!
Känner en längtan att komma bort och en saknad efter gänget så idag slängde jag om lite i schemat för studenterna och bokade en helg i Stockholm i början av september! Kul att kunna passa in när det händer något så speciellt som den stora kräftskivan! :)
____________________________________________
I'll take a risk, take a chance, make a change 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback