Yr i bollen

Tänkte att jag skulle promenera bort träningsvärken i benen idag så vi kanske kunde träna sen. Tog därför med mig Chia på en härlig skogspromis... dock lyckades ju jag svimma. Suck! Det som var så längesen det snurrade nu. Kanske dags att besöka naprapaten i Stockholm snart! Får iallafall vara glad och tacksam för min älskade vovve som är så klok att hon inser vad som händer.  När jag kvicknade till hade jag, som vanligt, en gnyende vovve med ena tassen på mitt bröst och en nos som försiktigt puffar mig lite i ansiktet. Tog ett tag för oss att ta oss hem från skogen men hela vägen såg hjärtat till att jag kunde ta tag i henne när jag blev lite vimsig. Skönt att ha bra sällskap med sig! :)

Ikväll myser vi därför ner oss i soffan och bara tar det lugnt. Hoppas att vimsigheten, smärt och blåmärken går över till imorgon!
_____________________________________________________
Smärta är bara svaghet som lämnar kroppen!

Kommentarer
Postat av: Grisen

Fan va läskigt! Tur att du har grisen - hon har koll på läget märker jag ju!

2011-08-12 @ 07:32:31
Postat av: Elin

Läskigt vet jag inte, mest bara fruktansvärt irriterande! Jag ville ju träna!! mmmm grisen är bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback