Singapore

Dags att bjuda på del två av min resa.... Singapore!! :)
Ankomst dagen: bubbel hos Lina sen middag på stan! Galet mycket julbelysning överallt!
Lunch med vackra Lina på ett foodcourts
Gammalt vs nytt.. alltid lika häftigt tycker jag!
Middag med Lina och hennes två kollegor samt en av kollegornas fem belgiska vänner.. detta var även kvällen då en helt främmande karl (visade sig att han va ifrån Italien), utan ett ord och trots att vi hängde med en massa grabbar, smög fram och började kyssa mig på halsen... mycket märkligt!
Lördag: middag med hela gänget!
Söndag och äntligen inget regn!! "Strosade" längst strandpromenaden med bästa Lina!
Ett besök i Chinatown avrundades med besök i ett budistiskt tempel där munkar satt och sjöng.. tänkte mig inte riktigt för utan stövlade in efter några andra turister.. blev dock direkt utvisad av en vakt som väldigt bestämt började klä på mig massa sjalar... min lilla minikjol och tubtop va kanske inte riktigt passande i templet.. :/
Bara coolt..
Lite nördig måste jag ju ändå få vara.... :)
Tog igen mig lite vid Linas pool! :)
Singapore by night!
Cocktails under bar himmel uppe på båten!
Mysig park med fin vy över staden!
Simmade med rosa delfiner sista dagen!! AWESOME!!!! Kunde inte sluta säga awesome under hela tiden och för allt vi fick göra med delfinerna! Tränarna sa att den ena delfinen tydligen diggade mig totalt för den kom hela tiden till mig och drog iväg på en lång simtur med mig (tog bara en kort cirkel med de andra) plus att hon inte dök när vi kom tillbaka utan fortsatte en sväng till, tills tränaren visslade på henne! AWESOME!! :) Resten av dagen spenderades på stranden!
En sista middag (och självklart lite vin) innan det var dags att sätta sig på flyget hem! :(
Trots mycket regn har resan varit helt fantastisk! Kan fortfarande inte riktigt förstå den resa jag gjort och jag längtar sannerligen redan tillbaka!!!
_________________________________________
Was it a dream?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback