Julen närmar sig med stormsteg

Kan inte riktigt förstå att det snart är jul.. måste snärta till mig och fixa de sista inför julen! Har fortfarande inte bestämt mig för om jag skall åka hemåt imorgon på kvällen eller fredag men just nu lutar det åt fredag (hur skall jag annars hinna allt?).

Har en period just nu när jag knappt orkar ta mig ur sängen...ligger kvar och drömmer mig bort, längtar tillbaka till Australien och Singapore! Kan fortfarande inte riktigt förstå att jag faktiskt gjort den resan. Det känns så overkligt, som en saga...Vardagen är sannerligen inte lika sexigt som semester, värme, sol och äventyr!! Vill ha mer äventyr och galenskaper samtidigt som jag känner ett stort behov av lugn och trygghet som jag inte haft på väldigt väldigt länge... Ni vet sådan där trygghet som när man var liten å fick krypa upp i famnen på far som slog armarna runt en och vaggade en lugnt och tryggt... ibland önskar jag att jag var så liten igen! Speciellt dagar som denna! Känns som att inget har gått rätt idag och det toppades med att nacken krånglar!
_________________________________________________________
Cause I just want something beautiful to touch me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback