Friday!

Har galet mycket mer energi idag! Tänk att det enda som behövs är lite träning följt av en promis med underbara Malin! Blir alltid på bra humör när jag träffar Malin! På söndag är det dagen-d och jag hoppas verkligen att den lilla krabaten vill titta ut snart. Längtar efter pyret! :)
Tänk att några människor kan få en att må bra och bli full av energi bara genom att vara! Är så tacksam att jag har sådana människor i mitt liv!
Började i och för sig denna dag med att svära åt en kvinna med sin hund. Har träffat på det ekipaget tre gånger nu och hennes hund har gjort utfall alla gånger. Tidigare har jag inte sagt något utan bara cyklat vidare men denna gång kunde jag inte hålla mig. Jag hatar verkligen flexikoppel i vissa människors händer! Hur svårt ska det va? om man har en hund som gör utfall mot andra hundar så kan det va en bra idé att fiska in hunden till sidan när det kommer någon och cyklar med sin hund istället för att stå 3meter ifrån hunden med slak lina och titta på när hunden burrar upp sig och sedan går till attack. MORR! Råkade visst skrika "men för i h-vete, håll reda på hunden!".. får hoppas kvinnan tänker sig för nästa gång och plockar in hunden!
nej, nu skall jag inte fortsätta elda upp mig över sådana tråkigheter och istället fokusera på jobb och det faktum att helgen knackar på dörren! :)
________________________________________________
Always expect the unexpected

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback