1 februari

Känner mig helt matt och slut just nu.. har kännt så ett tag och jag förstår verkligen inte varför det inte går över. På träning går det hur bra som helst, men sen är jag död. Kanske har kroppen tagit lite stryk av allt svimmande och alla vurpor den senaste tiden.. benpasset idag gick även det galet bra och jag hann även med en härlig långpromis med Chia... men nu är energin helt slut! Det som finns så mycket jag hade tänkt och vill göra just nu... gillar inte när kroppen säger ifrån och vill vila.

well, om jag lyckas ta mig i säng tidigt ikväll kanske energin är åter imorgon! Dock brukar jag ju aldrig lyckas med det... men försöka duger alltid! ;)

Kan inte förstå att det redan är februari! Tiden fullkomligt flyger fram... vart sitter nödbromsen????

_________________________________________________________
You cannot run away from weakness; you must fight it out or perish.
And if that be so, why not now, and where you stand?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback