Sol

Längesen jag la upp bilder i bloggen så här kommer valda delar av helgen i bilder! :)


Vaknade och fick se att lilla tösen smygit sig upp i sängen när jag sovit och låg och myste vid mina fötter.., hmmm


Självklart har det varit en hel del skidåkning i det härliga vädret! Några söta motionärer klev åt sidan när jag och Chia kom på tredje varvet och ropade å hejjade på oss. Chia fick ny fart under tassarna och vi flög i mål! Härligt med människor som är glada och trevliga! :)


Fick träffa lilla Saphira! Vilken fantastiskt vacker lite bebis! Det blev en promis i solen och en massa mys!


Mor och dotter! Så vackra och underbara båda två!


Bus och mys i det underbara vädret med lilla skruttan!!

Blev utgång igår också. Mycket, mycket trevligt! Fick dock en utskällning av en tjej för att hennes kille stötte på mig och dansade bredvid mig.. försökte förklara för henne att 1: jag har inte gjort något, inte ens rört vid karln, 2: hur skulle jag kunna veta att han hade tjej och 3: borde det inte va han hon är sur på istället för mig?!? Tjejen tittade på mig ett tag och vände sig sedan och gav killen en bitch-slap rakt i ansiktet innan hon vände på klacken och gick. hahahah måste säga att jag är glad att hon insåg vem hon skulle rikta sin ilska på!
_____________________________________________
Open my eyes, yeah, it was only just a dream...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback