Sistra mi!

Känner mig helt mosig både i kropp och knopp ikväll! Bra fart på jobbet dessa tre dagar (som alltid när professorn är på besök). Trots mycket jobb har jag ändå hunnit med träningen! :) Fick till ett härligt zumba+mage-pass i måndags och igår fick benen pisk! Nacken har dock krånglat lite så idag har det bara blivit långpromenad och lite rehab-träning...

Är galet glad över att min älskade syster kommer på besök imorgon och stannar till söndag! Har längtat efter familjen ett tag nu så ett besök av henne är precis vad jag behöver! Ska bli så härligt att ha henne här! Lär bli lite festligheter och rumpskak i helgen med andra ord! ;)

__________________________________________
I want a perfect moment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback