Turbulent tillvaro

Dagen har varit turbulent på alla sätt och vis. Vaknade imorse och såg att disken redan var fixad! NICE! Bra start på dagen. Har dock gått lite si så där på jobbet idag... känns lite trögt och som att jag bankar skallen in i väggen igen, men men snart går väggen sönder och jag kommer in i flytet igen! Jag måste bara banka tillräckligt hårt! Vilja och våld helt enketl!:)

Hann efter jobbet med ett pass på skidorna med Chia innan mörkret la sig ordentligt. Trots att det inte riktigt bet för mig idag så var det ruskigt skönt att få tuffa på i spåret och få tänka lite. Har för mycket som snurrar just nu som jag måste få ordning på... bara att ta tag i saken och få saker gjorda, även fast jag helst skulle vilja skjuta på dem..Fiskade efter skidturen upp mina grejer.... skönt att ha det gjort iallafall! En sak att stryka från listan!

Ändå lite roligt med nya, oväntade möten... mer sånt! :)

Nu har jag äntligen landat i soffan efter lite styrketräning och ett pass zumba på IKSU. Galet rolig träningsform det är ändå.. aldrig fel att få skaka rumpa!  :) Har börjat inse att jag måste öka min konditionsträning inför vindelälvsdraget (bara 23 dagar kvar till start.. börjar bli galet nervös!).Dags att lägga in en extra växel med träningen! :)
________________________________________________
so try your best now, baby, try your best to break me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback