Galenskap!

Jag har själv aldrig (inte än iaf) känt mig bekväm med att gå hand i hand med någon. Varför har jag ingen aning om, kanske för att det inte känns naturligt eller för att sällskapet helt enkelt varit fel. Har ändå accepterat att andra absolut måste göra detta och kan till och med ibland tycka det ser lite gulligt ut med par som traskar runt hand i hand eller med armen om varandra... MEN att cykla hand i hand?!?! Någon ordning får det ändå lov att vara! Dels tog paret upp hela cykelvägen och gjorde det omöjligt att cykla om och dels känns ju risken för att de ska vurpa ganska stor (tjejen såg inte ut att ha världens bästa balans med bara en hand på styret i det hala vinterunderlaget). Jag förstår inte riktigt grejen! Är ni rädd att tappa bort varandra om ni inte håller i varandra 24-7?? Ren och skär galenskap kallar jag det! 

Nej, åter till att skutta runt till härlig pepp-musik! Gårdagens zumba+ryggpass känns så det är skönt att skaka loss lite inför kvällens benpass! En celsius i magen och lite dans, sen är jag redo! :)
______________________________
Stop where you are and wish
Little things couldn't kill this
Count down from ten
We could be back to go again


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback