Slutet och början

Nu ligger 2010 äntligen i backspegeln! Året har bestått av toppar och djupa dalar och nu ser jag verkligen fram emot år 2011 som jag tror kommer bli ett alldeles lysande år! För att försöka sammanfatta år 2010 så började året med en mysig nyår med sötaste Malin och Syster. I mitten av Januari kom dock första djupa dalen då jag blev hotad till livet. I slutet av Januari gjorde min lilla sötrumpa illa sig rejält. Ett stort hål i huvudet och en stor mängd mediciner gjorde att jag fick bära mitt lilla hjärta ut för att pinka varannan timme, dygnet runt i en veckas tid. Tog rätt lång tid innan hon var återställd, men tack och lov blev allting kalas igen! Min kusin gifte sig i somras och det var sannerligen en trevlig fest! Nacken har i år krånglat mer än någonsin varpå jag fick en ny läkare som lyckades fixa att jag nu kan sova mer än 3-4h/natt! Lovely! Tack vara fina familjen W kom jag även i kontakt med Sveriges mest erkända naprapat och honom kommer jag definitivt att fortsätta träffa (med skräckblandad förtjusning... att slita loss huden från bindväven är INTE skönt). Jobbet trummar på i full fart, jag har haft galet härliga studenter detta år och skrivandet rullar på som det ska. Har under året varit på två mycket bra, givande och trevliga konferenser! I höstas blev lägenheten äntligen såld!! Ruskigt härligt att slippa det besväret måste jag säga. Äntligen helt fri! Min älskade vän Anna-Linda gifte sig även hon i somras och det blev en galet trevlig skiva som jag aldrig kommer glömma! Jag har även under år 2010 fått lära känna några människor som nu står mig väldigt varmt om hjärtat! Som sagt, år 2010 har varit ett minst sagt turbulent år, har säkerligen glömt en hel del toppar och dalar, men nu ligger allt i backspegeln och vi blickar framåt mot nya möjligheter och utmaningar. Ser fram emot ett händelserikt år! 2011, bring it on! :)
Firade ankomsten av det nya året på bästa sätt med god mat, god dryck och bästa sällskap!  Bjuder på lite bilder från Nyår!
Peter, Märta och Johanna
Förrätt a la systrarna Nilsson: Tortillakorg med räkor och chililimesås!


Härligaste gänget!


The Wiklunds! :)


Kristin och Hanna


Varmrätt a la Peter och Johanna: Oxfilé med potatiskaka och gudomlig sås


Peter och Johanna


Efterrätt a la Wiklunds: Cheesecake på chokladbotten serverades med massor av härliga bär


Johanna "Joppe, Svampen, Snapsen" Wahlberg in action


Hanna, Jens, Therese och Johanna

Tack gänget för en fantastisk start på det nya året!! Tror att detta år kommer bli fantastiskt! Inser precis att jag för första gången någonsin har ett nyårslöfte också... vad hände där?! Men det kommer nog bli riktigt trevligt! :)
Nej, nu är det dags att återgå till "Samordningens dynamik"....
_________________________________________
Hit me with your best shot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott nytt år fröken vacker! ;)

2011-01-04 @ 08:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback