Härlig start i Umeå

Första dagarna hemma i Umeå har sannerligen varit helt underbara! I fredags tog underbara Ina examen så det firades med middag på Invito med hennes nära och kära. Ruskigt god mat och fantastiskt kul att träffa allihopa. Senare blev det även en liten utgång på Allstar! :) Va en hel del trevligt folk ute men även en hel drös med massa ungt folk + dålig musik...

 
Grattis älskade vän! Ruskigt kul att dela din dag!

Lördagen spenderades först på kontoret för att följas upp med middag hos Marie följt av utgång. Riktigt nice och mycket bättre musik denna afton så det blev en hel del rump-skak! ;) Måste erkänna att jag var lite trötter igår men lyckades ändå få lite jobb gjort. Kvällen spenderades hos Jens och Anders. Inte helt fel när två snygga karlar lagar mat till en! :) Hemmagjord pizza och glass+bär stod på menyn och smakade ruskigt bra! Är faktiskt lite imponerad!

Insåg att jag i veckan bara ätit hemma en enda dag, varav middagen då bestod av fil och flingor. hahaha. Sön: Anna-Linda och Pelle, Mån: Micke och Per, Tis: Bror och Mia, Ons: Mor och far, Tor: hemma, Fre: Invito, Lör: Marie, Sön: Jens och Anders.... Mys! Så borde det alltid vara! :) På söndag är det dock min tur att stå för middagen, frågan är ju vad jag skall bjuda på?!
________________________________________
And I'm crazy, but you like it (loca, loca, loca)
You like that it ain't easy (loca, loca, loca)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback