Härliga lördag!

I fredags blev det lite AW med ett gäng kollegor! Alltid trevligt med det gänget! Ska försöka skärpa oss nu så att det blir lite oftare vi hittar på saker utanför jobbet!

Har haft en ruskigt härlig dag idag! Träffade laget på Nydala vid halv elva och vi körde på bra i lite mer än en mil. Chia var dock lite distraherad till och från... inte lätt för henne att hålla fokus när hon är i höglöpen och bara vill en enda sak.. Lill-skruttan viker ju undan svansen för precis allting! å då menar jag inte vilken hund som helst, utan precis vad som helst så som postlådor, träd, etc. Inte lätt inte! Efter lunch blev det ett ruskigt bra pass på Iksu med Mia! Rumpa och mage frick rejält med pisk! :)

Det börjar kännas att vindelälvsdraget närmar sig med stormsteg. Det ska bli galet roligt.. och jag har ju ett grymt härligt lag! Tydligen brukar det förekomma lite vin på kvällarna under draget... ett lag helt i min smak med andra ord! :) Trots att vi är ett lag som kör för att det är roligt, för att det är ett litet äventyr och för att ha något att träna inför så har jag börjat få ruskig prestationsångest! (förstår inte att jag skall få det när det gäller precis allting just nu..suck). Bara att lägga i en extra växel och träna hårdare nu så att vi är redo för utmaningen!

_____________________________________
Nothing to win, and nothing left to lose



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback