I´m back! :)

Nu är jag back on track igen! Har inte svimmat sen igår på morgonen! :) whiiii! Firade igår med att köpa ny skidutrystning och sedan provköra den en sväng. Fick hjälp av sötaste-tålmodigaste Erik! Tycker så här i efterhand lite synd om stackaren för jag var verkligen inte snabb på att bestämma mig! Var tvungen att prova pjäxorna om och om igen... Åkte även upp en sväng på team-sportia för att testa pjäxor där med innan jag återvände till Intersport och testade deras pjäxor igen. hahaha galet vilken lång tid det tog. När jag väl bestämt mig för pjäxorna gick det däremot fort. Då hade jag verkligen ingenting att säga till om längre utan Erik plockade bara fram de skidor, bindning och stavar som jag skulle ha. :) Utan Erik hade det förmodligen inte blivit någon ny utrustning... :) Tog direkt en sväng för att testa utrustningen i det fina vädret! Helt underbart så bra det gick! Flög på riktigt bra måste jag säga! Vilken skillnad det är att åka på riktiga grejer! Tack igen underbara Erik för att du stod ut med mitt velande och hjälpte mig hitta en bra utrustning! :)

Gårdagskvällen spenderades med underbara Malin! Mys! Idag mötte jag och Chia upp laget på Kulla och körde dryga milen. Det gick riktigt galant även idag! Vilket härligt lag vi har! Ser redan fram emot nästa lagträff! Så skönt också att slippa svimma! :)

Söndag = middag med boysen och denna söndag min tur att laga... kanske dags att bestämma mig för vad jag skall laga... :)

___________________________________________
Pick yourself up, and dust yourself off


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback