Skrutt-nacken

Skrutt-nacken satte stop för gårdagens och dagens planerade pass på IKSU. Igår svimmade jag två gånger och idag en gång... betyder det att jag inte svimmar alls imorgon och kan fara och träna?!?! :) Blir så frustrerad när jag inte får träna så jag hoppas innerligt att jag mår tillräckligt bra imorgon så jag kan köra ett litet mys-pass iallafall!  

Istället för IKSU blev det en härlig promis med Malin och Leo. Stackars Leo var som galen och ínte hjälpte det speciellt mycket att min hund mer än gärna vänder rumpan till stackarn och viker undan svansen...med andra ord inge bus idag inte! Det känns inte riktigt aktuellt med en blandning mellan dobbis/rottis/dalmatin! :)  

Kickade igång ett litet sidprojekt med en av mina härliga kollegor idag... ska bli riktigt kul att följa och se vad vi kan göra av denna fantastiska idé! :) 

____________________________________________________
It's not like I wouldn't dream, if you had not shown the way


Kommentarer
Postat av: Martin

Men det här med att svimma i tid och otid är väl inte bra? Vad beror det på?

Postat av: Elin

Har en skada i nacken och när jag har ondare än normalt i den så orkar inte kroppen pumpa blod till skallen vilket gör att jag svimmar.. kanske inte jättebra men framför allt oerhört irriterande!

2011-01-20 @ 08:57:53
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Martin

Du får göra en snygg bypassoperation, med slangar på utsidan av nacken. Värsta Terminator-looken. :P



Men vad säger läkekonstens representanter? Ingenting att göra åt?

2011-01-20 @ 10:41:32
URL: http://bilgalning.se/
Postat av: Elin

hehehe kanske måste göra det! :)



Jaa du läkekonstens representanter föreslår smärtstillande och att lära sig leva med det.. inget att göra åt med andra ord.. Jag är kanske lite dålig på att ta piller när jag behöver det, men jag diggar verkligen inte att trycka i mig smärtstillande...

2011-01-23 @ 15:16:06
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback