Bus..

Är en aning mör och lite yr efter 1h massage på IKSU! Smärtsamt och grymt skönt på samma gång... tror det var precis vad jag behövde just nu!

Gårdagens middag med Jens och Anders var galet trevlig!! Bestämde mig till slut för att servera min älggryta med potatismos och sallad följt av min klassiska cheesecake! Blev en rätt sen kväll med många skratt! Var i valet och kvalet om jag skulle diska på kvällen eller bara gå och lägga mig å hoppas på det bästa.. efter en promis vid midnatt tog tröttheten över så jag diskade vinglasen, lämnade resten och kröp ner i sängen. Blev ruskigt glad över att disken var diskad när jag klev upp imorse! :)

Vet inte om det är för att jag pga nacken inte kunnat träna förra veckan och att jag hållit mig rätt mycket hemma, men jag känner mig på galet bushumör just nu. Vill bara hitta på bus! :)
_________________________________________________
Do the walk of life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback