Firework

Gjorde mitt första pass på IKSU sen innan jul (detta pga förkylning följt av nacksmärta sen jag kom hem från Stockholm) idag och jösses så skönt det är att vara tillbaka! Har verkligen längtat efter mitt andra hem! Fick i och för sig en liten försmak igår när jag var där på massage, men då var jag ju inte in i gymmet! Fick till ett riktigt härligt benpass ikväll! Lite konstigt, men jag ökade i vikt och/eller reps i alla övningarna trots att det var längesen jag gymmade (körde iof ett benpass i Stockholm, men det var ju oxå ett par veckor sedan). Skidåkningen verkar ha gjort sitt! :)

Har varit riktigt produktiv idag trots (eller kanske tack vare) att jag besökte Uniaden en sväng innan lunchen med Petter och Philip. Det var en hel del gamla godingar på plats som det var riktigt kul att träffa igen. Traskade även rakt in i ett oväntat möte som sannerligen var roligt! Tänk att vissa människor kan påverka en rätt mycket på så lite tid.... vissa personer gör en helt mållös, andra nervös, vissa får en att pladdra som en galning, vissa får en att få prestationsångest, vissa får en att känna sig som en liten flicka igen, vissa får en att koka av ilska, vissa får en att bita ihop, vissa lämnar en helt förvirrad, andra får en att aldrig vilja gå därifrån... detta på bara några sekunder! Galet ändå hur mycket olika människor kan påverka en och sätta ett avtryck på några sekunder medan andra inte påverkar en oavsett hur lång tid det går....

________________________________________
Cause baby you're a firework

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback