Tycker tanter om småkakor?

Har ikväll försökt att få bort träningsvärken sen gårdagens benpass med ett pass på skidorna. Chia matade på riktigt bra i spåret och även jag, trots lite stumma ben! :) Dock gör foten lite ont.. vet inte vad som hände men skulle testa/visa olika varianter av benböj med Philip.. (detta alltså utan vikter på jobbet iklädd lilla klänningen och klackarna). På något vis sprakade något till i foten och sen kändes det som att någon nerv har kommit i kläm.. trodde det skulle försvinna med lite skidåkning men icket... försvinner nog under natten iaf! ;)

Dagen började på allra bästa sätt. Frukostseminarium med ett gäng härliga doktorander på Scandic Plaza! Jag är verkligen omgiven av härliga arbetskollegor!

Har i övrigt kört fast lite idag så produktiviteten har inte legat på den nivån jag hoppats på. Skallen är full av massa annat som snurrar så jag har haft lite svårt att fokusera. Det känns så typiskt mig att överanalysera sakar och ting.

Måste bara avsluta med att säga hur mycket jag fullkomligt älskar burger kings radioreklam.. "tycker tanter om småkakor?" hahaha helt underbart! :)
________________________________________
Would you hold it against me



Kommentarer
Postat av: Martin

Så, har nerven flyttat sig under natten?

Postat av: Elin

Inte riktigt.. haltade på ett tag men nu är den bra igen iaf! :)

2011-01-29 @ 19:37:16
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback