Mör!

Måndag och en ny vecka har kickat igång! Det är galet hur snabbt tiden går. Imorgon är det ju redan februari!
Gårdagen bestod av träning med laget följt av ett pass biceps/triceps på IKSU med Mia. Skidåkningen blev träning på balans och stöt-tålighet. Kändes som rena självmordsprojektet då spåret var väldigt isigt och glatt. Vid kurva nr 2 blev det därför seriekrock.. när jag kom runt kurvan låg två av mina lagkamrater på backen och en tredje hade precis fått stop före dem. Jag försökte stanna men insåg snabbt att jag inte fick något fäste... bara att kasta sig åt sidan för att undvika att åka rakt in i dem. Detta var alltså vurpa nr1. Jag provlåg spåret 3 gånger till efter detta. Ursch! Kan lova att det känns i kroppen idag! Både träningsvärk efter en bra träningshelg och rejäl mörhet efter alla vurpor. Var ju inte direkt mjuk landning heller!
Söndag betyder ju även söndagsmiddag och denna gång var det Jens som stod för kockandet. Mycket gott!! Så härligt att få sätta sig vid ett dukat bord. Lyx!
Fick precis ett samtal som gjorde mig riktigt nervös... vet inte varför då jag vet att jag inte gjort något fel, men ändå! Ursch! Får hoppas det löser sig under morgondagen!
________________________________________________
Det finns mer i livet än att öka farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback