Stockholm so far...

Har det toppen här i Stockholm. Staden och människorna visar verkligen upp sig från sin bästa sida! Chia har åkt buss för första gången i sitt liv och skötte sig galant. Hon var lite tveksam till att kliva in i bussen, men chaffisen lockade lite på henne och vips hoppade hon på. Snälla chaffisen bjöd även på resan dessutom. :)
Chias första bussresa

Har varit ut till Rimbo ett par gånger också för att kika på syrrans nya häst, Iwaja. Riktigt mysig tös. Även jag test-red henne lite igår. Mycket trevlig! Jag och Chia tog även en promis i området och stötte på ett par älgar bara 35steg bort.. Vad är det med mig och älgar egentligen? Känns som att jag springer in i dem överallt!


Therese och Iwaja

Har jobbat på riktigt bra ifrån systers lägenhet... Skönt med promenad och bus på lunchen. Jag och Chia har hittat en hundrastgård i parken nedanför syster. Träffade en söt labrador/schäfer/boarder collie-blanding vid namn Dunga som Chia hade ruskigt kul med. Får hoppas vi träffar på Dunga och hans husse igen.

Trött tjej efter allt bus med Dunga.

Var och körde ett benpass på gymmet här i Solna härom dagen. Litet men ganska mysigt ställe. Fick hjälp av en trevlig kille också. Körde knäböj med stång och hade satt några vikter på golvet för att få upp hälen lite (är alltid rädd att ramla bakåt annars, + att det går att köra lite tyngre och djupare då). Micke passade mig därför och peppade rejält. Lassade på lite tyngre åt mig oxå då han tyckte det såg lite för lätt ut. :) Igår blev det bio med tjejerna. Vi såg The Tourist. Riktigt bra film måste jag säga.
Idag ska jag och Chia träffa en hund-psykolog (julklapp från syster). Ska bli riktigt spännande! :) Sen blir det lite cocktails med brudarna ikväll! :)
_________________________________________
Time of my life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback