Det rullar, det rullar....

Idag kör jag ett rullande kontor! Efter två bussbyten sitter jag nu på tåget på väg ner till Stockholm. Måste säga att tåget slår bussen med hästlängder. Här har jag bord, mycket yta och vuxna människor som håller en dämpad nivå (kan iof förändras beroende på hur mycket öl de båda grabbarna hinner hinka i sig). På bussen var det annat. I Sollefteå klev det på några unga, glada, högljudda töser som självklart var tvungna att sätta sig precis bakom mig och surra med höga röster hela resan till Sundsvall! Roliga kommentarer haglade men den roligaste var ändå: "alltså de ha varit tillsammans i TVÅ veckor!! Det är ju hur seriöst som helst". Lite tragiskt dock när en av tjejerna högt skriker åt sin mor i telefon och skäller ut henne med orden "Du måste ju ändå fatta att jag inte vet när jag kommer hem!! Det är gatufest juh!! Är du tröööög??!" Det är inte alltid lätt inte!
Ändå lite skönt med tåg ändå.. härligt att kunna jobba samtidigt som man förflyttar sig mot underbara Stockholm. Måste ju hinna göra min presentation som jag skall hålla på konferensen i Exeter, England i veckan! ;)
___________________________________________
I gotta feeling 
That tonight's gonna be a good night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback