Härliga helg!

Helgen började med grillning på dagis. Riktigt trevligt som alltid, dock lite trist att inte få hugga in på köttet men jag grllade paket med grönsaker så det funkade. Vinet såg även det gott ut men när kaptenen dök upp då kändes det en aning drygt! Men citronvatten är ju också gott?!! ;)

I lördags blev det en liten utflykt till skogen och mys med lilla hjärtat! Hann byta mina löparbjux också till ett par mindre så nu kommer det gå undan i spåret! ;) Stort tack åter igen till underbara N som står ut med mitt velande! Var ut lite på kvällen också och kikade på lite bilar... kommer ihåg förra året då jag och M åkte med i en... mys
M och Jag förra Wheels! :)

Igår tänkte vi bege oss till havet men det blåste lite väl mycket så det blev en picknick vid älven istället. Kvällen spenderades på 30-årsfest hos A. Oj så mycket gott hon hade dukat upp. Lite jobbigt att måsta avstå då jag vet att A är fantastiskt duktig på att baka! Men ett jättefint fruktfat stod uppdukat så jag mumsade i mig av melon, jordgubbar, vindruvor och apelsiner. Spelade något dans-spel på Wii också. Shit så kul det var. Har ni inte provat är det ett måste. Blev lite sugen på att skaffa mig ett (Jag som nyss gjort mig av med mitt playstation+singstar haha).
Idag kickar vi på kontoret. Eftersom dagis är stängt har jag lilla grisen med mig. Mysigt att höra henne snarka här bredvid när jag jobbar! :) Måste även säga att jag fortfarande mår toppen av detox-kuren! Nemas problemas! :)
Kom även på att jag ska se Rihanna i November! Sweet! :)
___________________________________________
Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback