Hopp och lek i sand!

Känner mig ruskigt peppad vad gäller allt just nu! Träningen rullar på fint, fick imorse till morgonpromis, en session på crosstrainern och ett bra bröstpass. Vid 11 var det dags att möta upp galnaste paret Wikberg för en rejäl genomkörare. Alltid lika roligt med deras galna upptåg. Idag värmde jag upp med en 30min skogspromenad och sedan var det dags för barfotalöpning i sand. Härlig känsla att springa utan skor och jag kan lova att det kändes rejält trots att vi inte sprang så långt. Vi avslutade träningspasset i ett sandtag där det blev upp å nerför den branta sluttningen. Märklig känsla när man tar i allt men det känns som att man inte kommer någonstans för att marken bara glider under ens fötter. Riktigt bra träning! Är helt slut i hela kroppen nu vill jag lova. Eftermiddagen har jag och Chia därför tagit rätt lugnt och bara myst på i lugnt promenad-tempo.

Underbara Lotta kom med en utmaning idag också, och jag är ju inte den som bangar en utmaning så i september blir det invägning och mätning av fettprocent, muskelmassa etc. för att sedan jämföras innan jul (lr när nu slutet blir) då en segrare skall koras. Tävling är alltid bra, det sporrar! Har ju fortfarande en hel del pluskilon sen "medicinerings-floppen" och nu skall det ju satsas rejält för drag-säsongen så det känns som att denna tävling kommer i helt rätt tid.... Är ruskigt taggad! :)
____________________________________________
I am the one and only, 
Nobody I´d rather be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback