Semester del 1

Det här med semester är verkligen inte helt fel! Första delen har spenderats i sommarstugan! Långpromenader, löpning, bastu, bad, sol, kusiner, kusin-barn, familj, vänner, vandring i Höga Kusten, kortspel och bus!

Första natten i stugan! Inte konstigt att jag alltid längtar till denna plats! Paradiset!
Utflykt och vandring med familjen i Höga Kusten för att uppleva platsen där Ronja Rövardotter spelades in. Här fikapaus på Slåttdalsberget innan vi begav oss ner till Slåttdalsskrevan.
Paradiset! Klockan är efter 22 på denna bild.. galet så vackert det är på sommaren!

Chia trivs sannerligen i paradiset. Hon hängde rejält med huvudet och ville inte alls följa med när vi packade bilen och begav oss hem till Umeå i helgen.

Vacker solnedgång i stugan. Far myser vid vattnet!

Pysslade om vackra och underbara Devil in Disguise! Kan lova att tårarna rullade rejält när det var dags att säga adjö. Förmodligen sista gången jag såg honom då det är dags för pensionären att få vila... Ursch, nu blev det jobbigt igen! Kommer verkligen sakna denna häst på samma vis som jag saknar min underbara Skorpan! Dessa hästar lever för alltid i mitt hjärta!
.
Nu hänger vi i Umeå ett tag. Helgen bjöd på bio, fest, sommarstuga, promenader, wakeboard, båt, grillning, trevligt folk, 30-årsfest för underbara Lotta, dans, mys, seghet och en förvånande men trevlig överraskning!! Gött! Umeå-vistelsen fortsätter lika trevligt med fix här hemma, fika med fina Marie och en löprunda med herr Tinglev. Har även slängt iväg en artikel till en journal så nu är det bara att hålla tummarna! :)
_________________________________________________________
You're the devil in disguise 
Oh yes you are 
The devil in disguise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback