Still going strong!

Inne på femte dagen med detox-kuren och det går galet bra måste jag säga! Känner mig bara piggare och gladare för varje dag. Jag som trodde det skulle bli tvärtom! Känns även bra att jag har kunnat träna på. I tisdags bröstpass, i onsdags intervaller i bräntis och igår långpromis följt av lite ben. Lovely! Tar i och för sig inte lika tunga vikter, men gör ju fler reps istället.
Min fina lilla gris!

Fredag, och snart helg. Får se om det går lika bra i helgen. Det är ju lätt med rutinerna när jag sitter på jobbet, en helt annan sak när jag är ledig. Men det går nog fin fint.
____________________________________________
Stop where you are and wish 
Little things couldn't kill this 
Count down from ten 
We could be back to go again 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback