Stockholm, Exeter, Sommarstugan!

Äntligen i sommarstugan för lite semester. Lite typiskt dock att det regnar på första semester-dagen. :/

Stockholm var grymt bra. Fredagen bestod av AW, bubbel, firande och sedan utgång och skaka rumpa på Lemon bar. Lördagen bjöd på fint väder, utflykt, picknick, sol, bad och sedan middag i Alvik i J & P´s nya fina lägenhet. Söndag: lite shopping, lunch med bror och Mia, promenad för att se där deras nya lägenhet kommer ligga, fika med Felix och sedan middag och mys ute på Ingarö hos Jojes familj.

Veckan har spenderats i Exeter på konferens. Ruskigt trevligt och lärorikt. Mysig liten stad med trevligt folk, bra sessioner och vetenskapliga diskussioner. Men framför allt fantastiskt trevliga forskare som jag kommer fortsätta ha kontakt med. Ordet "wicked" har missbrukats rejält och skratten har flödat. Alltid lika roligt att åka iväg på konferens för det ger en sådan kick och en massa idéer att jobba vidare på!
___________________________________________
Wicked!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saklart du e en hottie stumpan, men elin e inte direkt vad som dyker upp i min hjarna nar jag tanker pa forskare - det e mer en gammal graharig gubbbe med glasogon som e helt insnoad.. :P



(inget stereotypt alls va?) fick faktiskt lara mig pa min utbildning att inte generalisera. (bara for att alla indier i singapore luktar ackligt, behover det inte betyda att alla indier i hela varlden gor det..) ;)



ha en harlig semester vannen!



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback