Underbara vänner!

Efter över en timme i telefon med en av mina underbara vänner slås jag av hur lyckligt lottad jag är! Vi har verkligen funnit en oerhört stark och peppande vänskap i varandra i gänget. Så glad och stolt över alla mina starka, duktiga, smarta och snygga vänner! Det är en underbar känsla att veta att dessa människor alltid finns där, oavsett vart i världen vi befinner oss. Peppande vid motgång, hurrande och glädjandes i medgång. Tack underbara vänner för att ni finns! Önskar bara att vi bodde i samma stad så vi får träffas mer.. men den tiden kommer ju......  :)

______________________________________________________________________
And when it hasn't been your day, your week, your month, or even your year...
I'll be there for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback