Möhippa, sol och träning

Möhippan i tisdags blev riktigt lyckad. Grymt mysigt och roligt att hänga med tjejerna lite och den blivande bruden skötte sig alldeles ypperligt på alla uppdrag och test!
Finaste blivande bruden!!

Kanske en aning ofint av mig att hånskratta åt killen som så fint friade till mig och erbjöd mig all kärlek i världen...

Hela ligan samlad hemma hos mig för lite dessert, frågestund och peppning inför utgång! :)


Töserna på Rex...


...en hel del dans blev det! :)

I onsdags var jag och Chia ut i skogen och myste på. Plockade lite blåbär och sprang från myggen (måste skaffa myggmedel tror jag).
Chia myser i skogen!


Imorse tog vi en 1½ timmes promis vilket följdes upp med ett rygg/biceps pass på IKSU innan lunch. Resten av dagen spenderades i solen för att bättre på brännan lite innan det var dags för en löptur med mr T. Lite besviken på mig själv för löpningen.. kanske var det värmen, kanske något annat men det kändes en aning tungt... men men bättre löpning nästa gång så att säga! Tog mig ju iallafall igen 6.4km. Alltid något!
_________________________________________________
Who run the world? - Girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback