Detox dag 1

Så var första detox dagen snart slut. För er som bommat det hela så påbörjar jag idag en detox-kur för att få ut den medicin som blivit till gift i min kropp och som gör att jag har svällt till en liten tjockis. Kuren kommer att pågå i 12 dagar för att rensa kroppen från giftet. Dagen har sett ut som följande:

05:15 - ett stort glas ljummet vatten med pressad citron
05:25-06:15 Morgon promenad
06:45 - Quinoagröt med blåbär och soyamjölk
09.30 - ½ skivat äpple
11.30 - En mindre portion sallad
15.30 - ½ skivat äpple
18.00 - Bovetegröt, blåbär och soyamjölk

+ galet mycket vatten, grönt te + att jag sippat på ingefärs-hetvatten varje timme.

Inga konstigheter än så länge! Har dessutom varit galet produktiv på jobbet. Bra möte med min handledare också så nu kickar vi rejält! :)

___________________________________
If I have to, I can do anything!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback