Helgen närmar sig sitt slut..

Hämtade i fredags upp finaste syster på flyget! Alltid så lovely att ha henne här. Nu har hon dock satt sig på bussen hemåt. Skönt ändå att vi snart ses för midsommarfirande!! :) 

I fredags blev det middag med mina boys och utgång på Allstar. Ruskigt mysigt och roligt, bortsett från slutet. Lördagen bestod av shopping där syster köpte halva D&D butiken och jag införskaffade nya löparbjux. Stackars N som fick stå ut med mitt velande! Inte lätt inte! Ruskigt god mat (fläskytterfilé, sallad, rotgrönsaker följdes upp av en sommar-marängtårta)



Imorse fiskade vi upp herr Roth och begav oss ut till golfbanan. Ruskigt kul att stå och slå lite. Kändes som att man till slut fick in svingen! ;) Själva puttandet gick även det rätt bra måste jag säga. Lite förvänad över att vi var så pass duktiga ändå! :)


Efter golfandet blev det en härlig pannkakslunch ute i solen. Innan det var dags för syster att hoppa på bussen hann vi med ett besök på Ålidhem för en glass med J. Mys! Kan inte riktigt (eller kanske vill inte) förstå att de skall flytta nu. Kommer bli tomt!!



______________________________________
jag blir aldrig densamma som förut
somliga ljus brinner aldrig ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback