It´s a beautiful day!

Har fått en alldeles perfekt start på denna dag! Insåg till min stora glädje att nacken kändes mycket bättre när jag vaknade så jag studsade därför upp ur sängen vid 5 för en långpromis med grisen! :)
Första damen vi mötte (ja se där, inte bara jag som är ute vid den tiden på morgonen) ropade glatt "Vilken vacker hund du har"! Med solen i ögonen traskade jag runt i gammlia-skogen och kände mig allmänt glad. Inte ens tanten som inte kunde hålla reda på sin stora golden-hane fick mitt humör ur balans. Humöret blev än mer på topp efter att ha fått surra lite med underbara Lotta innan det var dags att trampa vidare till jobbet!!
Med Kings of Leon i högtalarna och solen som lyser upp kontoret flyter skrivandet på galet bra dessutom (peppar peppar ta i trä!)! Dagen kunde inte vara bättre... eller jo kanske..är fortfarande galet kram-sugen..
____________________________________
It´s a beautiful day! Don't let it get away!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback