Juni!

Igår blev det 8.3km på 47 minuter med herr Tinglev. Har idag lite ont i utsida smalben och i vaderna efter löpning men det är inte så farligt som jag trodde det skulle vara och definitivt inte som förra gången! Gött! :)
Kan inte förstå hur snabbt tiden går. Redan Juni och semestern börjar närma sig. Jag som har så mycket jag måste hinna innan dess!
.
Tänk så vissa personer kan ställa till det i skallen på en! Får en att tänka på sådant som jag valt att bortse ifrån och bestämt mig för att inte tänka på... lite jobbigt för jag har inte riktigt tid att bli distraherad med att fundera en massa just nu.
.
Nej, fullt fokus, nu kör vi!
_____________________________________
Cause we might not get tomorrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback