Nu kör vi!

Ännu ett bra möte med handledaren och jag känner att saker börjar lossna, äntligen! Har äntligen hittat mitt fokus så nu är det "bara" att skriva ihop det på samma sätt som jag kan prata om det (lättare sagt än gjort, men nu kör vi!). Nu är det Rock´n Roll som gäller!
Känns som att det är mycket som faller på plats just nu. Skönt! Har haft en lite tung period men nu känner jag mig piggare, gladare och mer fokuserad. Giftet i kroppen kan ju haft en bidragande effekt på min trötthet, matthet och att saker inte gått så bra som jag tänkt. Skönt att saker börjar vända i takt med att giftet lämnar kroppen! Oerhört härligt! 
______________________________________
Sträcker upp mina händer 
Tror att det här kan vara början på nåt stort



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback