Träning med laget!

Efter många veckors frånvaro (pga konferens, diplomering och disputationer) var det äntligen dags för ett onsdagspass med laget igen! Intervallerna kändes måste jag säga men ack så roligt det är! Ser fram emot nästa onsdag!

Fick schemat av min läkare för min kommande detox-kur.. kommer bli tuffa 12dagar!! Kan inte påstå att jag ser så där överdrivet fram emot måndag. :/ Måste se till att införskaffa allting också innan måndag.

Ett inställt möte idag också (jag som jobbade på semesterdag bara för det mötet) som gör att jag helt plötsligt känner att allting är ur fas. Stressen börjar krypa sig på. Dags att gå in i en bubbla och producera som fasen nu fram till semestern! Vill ju nå alla mål jag har satt upp!!
___________________________________________________
Om du aldrig provat hur kan du då vara säker
Jag börjar tro att, jag börjar tro att vi kan gå
Genom eld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback