Helgen

I fredags disputerade ännu en av mina duktiga kollegor och det firades så klart med disputationsfest! Grattis dr V! :)



Lördagen bestod av picknick och en hel del solande i det underbara vädret. Kvällen fortsatte lika underbart med underbara Ina och Sandra. Vin, skvaller och mys följdes upp med utgång och en massa skaka rumpa. Lovely!



Ibland tar saker och ting en oväntad vändning....Saker och ting är som sagt inte alltid som de verkar. Som jag sa igår... jag vet vad du går igenom och jag finns här om vad du än må tänkas behöva!!

Försöker få lite ordning och reda i saker men ibland gör vissa saker det svårt. Spelar ingen roll hur mycket jag analyserar saken, det blir nästan bara svårare att förstå.
_____________________________
On the floor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback