Just forget the world

Ruskigt bra benpass idag, dock verkar nacken inte riktigt ha pallat... skrutt! Smärtan är påtaglig och jag känner mig lite lätt illamående och svimfärdig. Längesen jag kände så här på grund av nacken nu så det gör mig än mer irriterad. Blir att ta det extra lugnt ikväll och vila så kanske den är återställd imorgon!! Avskyr att känna denna kraftlöshet och hjälplöshet som kommer till följd av att jag inte vet vad jag skall göra för att få smärtan att försvinna igen!  

Blir ännu mer irriterad på att denna smärta gör att jag önskar att jag bara fick krypa ihop i någons famn eller att bara få en stor kram... Vad händer?!? Jag som alltid är stark och klarar mig alldeles lysande på egen hand! Men iof så skadar det ju inte med en kram ibland...
____________________________________
We'll do it all, everything, on our own
We don't need anything or anyone
If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback