Bara en dröm

Tänk vad en dröm kan ställa till det i skallen på en, men ack vilken dröm det var! Ni vet en sån där dröm som du verkligen inte vill vakna upp ifrån och som du gärna skulle vilja återvända till! En dröm som får en att le. Dock för den samtidigt med sig lite negativa aspekter. Jag har på grund av drömmen varit lite disträ idag. Lyckades cykla iväg utan jobbdatorn imorse men kom på det halvvägs till dagis, varpå jag vänder och hämtar den innan jag cyklar hela vägen och lämnar hunden (inte så smart då jag bor mellan dagis och jobbet. Jag hade ju lika gärna kunnat fiska upp den efter att jag lämnat Chia men men fick iallafall med mig datorn till jobbet). Stod även vid bankomaten imorse och kunde inte komma ihåg min kod så det var bara att ge upp.
______________________________________
It was only just a dream

Kommentarer
Postat av: Grisen

Klassisk porrdröm. Admit it.

2011-06-16 @ 15:25:39
Postat av: E

hahahaha genom sig själv känner man andra ;) ... bara för din skull säger jag väl okej då, guilty! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback