Rastlös?!

Oj så längsen jag skrev något nu... inte ofta det går så här lång tid mellan varven..

sammanfattar veckan i några ord:
Festligheter, klumpigheter, träning, vänner, söndagsmiddag med de bästa (som alltid), bio, work, resan till Slovenien är bokad (EMAC here I come!)

Har haft en ruskigt bra träningsvecka! Bic/tric pass+zumba i måndags, långpromis i tisdags, benpass+jogg i bäcksvarta mörkret i onsdags och idag blev det bröst/axlar + första riktiga löpturen! Kände mig oförskämt pigg under löpturen! Riktigt härligt! :)

Förrutom träningen har veckan varit lite upp och ner.. vet inte riktigt vad det är med mig men det kryper lite i mig just nu. Vill hitta på bus och äventyr!! Känner mig lite rastlös kanske...
________________________________________
Baby we were born to run!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback