Genombrott

Imorgon bär det av till Ammarnäs sen blir det 4dagars tävlande i vindelälvsdraget! Ska bli galet roligt! Är dock lite tydligt att jag börjar va lite nervös. Skulle åka till Philip för att få skidorna vallade och upptäckte på hans parkering att jag glömt skidorna hemma! hahah bara att vända och hämta dem! Nu är skidorna iallafall redo för draget! Som att inte fixandet av skidorna var nog, så blev jag bjuden på middag också! Jag har tur jag! :)

Arbetsveckan har varit ruskigt bra, so far.. blir att sy ihop säcken imorgon! Har stångats rejält och nu verkar jag få som jag vill, som jag hade tänkt. Känns grymt skönt att jag faktiskt hade rätt och inte var helt ute och cyklade! Innebär i och för sig en del mer jobb men det kommer nog bli galet bra! Proffessorn har än en gång att jag är väldigt envis.. men med tanke på att jag fick som jag ville så tar jag envis som en komplimang! ;)

Helgen var btw ruskigt bra! Innehöll lite av allt måste jag säga. Mycket träning, härliga promenader i solen, mysiga människor, fest, bus och självklart söndagsmiddag. :) Bjuder på två härliga bilder!
 

Härlig lördagspromis med Malin, lilla Saphira och vovvsingarna


Söndag = 2½h promis lite bakis i solen + bus i snön 
______________________________________________
What have you done today to make you feel proud?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback