Ingen ordning...

Jag har tidigare klagat på det par jag såg cykla hand i hand för ett tag sedan men nu vet jag inte vad som är värst. Det paret eller det par jag såg i gymmet idag som traskade runt hand i hand mellan varje maskin. Jag förstår verkligen inte! Är de rädda för att den andra skall försvinna om de inte har konstant kontakt med varandra?! Well anyway...

Mardrömmen är tillbaka igen. Vaknade både igår och i natt med ett ryck och insåg att jag krampaktigt håller i kökssaxen. Inte bra!! Får hoppas jag får en mardrömsfri natt nu....kan behöva sömnen!

_________________________________________
I need some distraction

Kommentarer
Postat av: Ally

elin tips släng kökssaxen!

2011-03-24 @ 14:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback