Vårvinter, barndomsvännen och biltvätten

Lägenheten känns lite tom nu när Anna-Linda åkt hem... har sannerligen haft några helt underbara dagar med sötrumpan min i det fina vårvinter vädret! Träningsläger i "konsten att göra klappgröt" resulterade i en nästan perfekt omgång i morse! whii! Det tar sig! :) I övrigt har dagarna bestått av promenader, massage, mys, aw, god mat och fest! Vi har även hunnit med att avhandla gamla minnen och synder... och självklart även de nya! Sådant sätter verkligen grillor i huvudet på en och Anna-Linda är fasen duktig på att uppmuntra dumheter! ;)


Vacker vän och galet god klappgröt! :)

Efter ett pass på skidorna i det underbara vårvinter-vädret bestämde jag mig för att tvätta bilen... Då alla gör-det-själv hallar var upptagna köpte jag en biltvätt istället. Stod i kö ett tag och sen när de va min tur fick jag inte eländet att öppna sig.. när kön bakom började bli lite irriterade vad det bara att springa in och hämta personal. Visade sig att koden jag skulle ha tryckt in fanns på kvittot som jag slängt...en aning pinsamt men karln släppte in mig i biltvätten iallafall.. Jag körde in i hallen och väntade.. då kom karln in och ropade att jag var tvungen att backa till första "rummet" för att tvätten skulle gå igång. Tydligen hade jag kört förbi själva tvätt-delen. SUCK! Vad är det för fel på skyltar som förklarar hur fasen man skall gå tillväga?!? Kände mig oerhört tjejig och bortgjord. Well, jag bjuder på den!

______________________________________
And I wonder if I ever cross your mind

Kommentarer
Postat av: Ally

du är söt! sjukligt god klappgröt saknar dig med vännen det var riktigt mysigt att få ladda batterierna hos dig i umeå- nu back to work! puss puss

2011-03-09 @ 15:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback