Hit me with your best shot!

Fick ett negativt besked imorse som var droppen som fick bägaren att rinna över för mig. Har haft en tung period ett tag då prestationsångesten varit alldeles för påtaglig och jag därmed blivit lite handlingsförlamad. Allt har känts svårt eller omöjligt och jag har känt att jag inte klarar av något...detta har gjort att jag i princip inte fått någonting gjort överhuvudtaget. Beskedet i morse hade kunnat knäcka mig, men istället gjorde det mig bara grymt arg. Nu får det vara nog! (-Ja, det får det!) Nu ska det fasen i mig vända!  Denna vecka skall/måste vara produktiv! Dags att skaka av sig, strunta i känslan av att det är tungt och att nacken gör ont och istället vända på steken och börja producera underverk! Jag tror stenhårt på att ilskan kan funka för att trycka sig själv över kanten... det funkar ju att bli förbannad och ta i lite extra när jag idrottar, så varför inte i arbetet också?!I ren ilska har jag iaf fått en hel massa gjort idag. Får se vad handledarna säger, men just nu känns det bra. :) Bara att fortsätta i samma stil!

Ilskan funkar sannerligen bra för ökad energi! Så även söta vänner som gör en glad med små medel! Det känns som att energin inte hade något slut ikväll. Ett pass på skidorna följdes därför upp med biceps/triceps pass och ett zumba-pass! Nu är jag lagomt mör och nöjd efter en riktigt bra dag! :) 
_____________________________________________
Out of the darkness and into the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback