Vakum

Nu är det bara 15 dagar kvar till draget... Nu finns en presentation av hela laget på hemsidan: Team Studiefrämjandets Dragkrafter. Måste bara fixa in lite bilder också så jag ska försöka fota någon dag då vi tränar... allt för sponsorerna! :)

Har inte sovit någonting alls i natt. Förstår inte riktigt varför men efter träningen (fick till ett bra biceps/triceps pass som avrundades med zumba) kände jag mig bara matt, svimfärdig och tom... helt som i ett vakum (med facit i hand kanske det inte var det bästa att träna efter att ha tagit smärtstillande...hade dock hunnit glömma att jag tryckt det tidigare under dagen och kände mig jäkligt på g för träning). Svimmade när jag stod i duschen och gick därför bums i säng efteråt. Lyckades, trots matthet och trötthet, inte somna och gav helt sonika upp vid halv fem imorse. Skuttade upp för att passa på att tvätta och ta en långpromis istället för att bara ligga och stirra. Känns fortfarande som att jag går omkring i ett vakum! Skulle verkligen vilja ha en strärkande kram just nu men men... det går nog över snart. :)
Lär i alla fall sova gott ikväll efter ett pass på skidorna! :)
__________________________________________________________________
"Det bästa sättet att bli kvitt en frestelse är att falla för den" - Oscar Wilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback