Dumdristig eller envis?!

Vet faktiskt inte om jag skulle beskriva mig själv som dumdristig eller envis. Jag backar sällan undan från en utmaning så när herr Tinglev föreslog att vi skulle springa SM spåret var jag på direkt. Det går ju inte att tacka nej till en utmaning. Dock visste jag inte riktigt hur SM-spåret gick eller hur långt det var. Är riktigt nöjd och stolt över att jag nu på förmiddagen har sprungit SM-spåret (oj så branta backar det var) på 62 min. Känns ändå som en helt ok tid för första löppasset denna vår (bortsett från intervaller då) och första milen någonsin!!!! Riktigt jobbigt var det men herr Tinglev såg knappt berörd ut när vi var i mål.
.
.
Nu skall denna nöjda tös ut och kika lite på stan. Är lite sugen på en ny bikini (eller flera) och sen behöver jag ju köpa lite dryck till kvällens grillning!
Have a nice day! :)
________________________________
I can do anything!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback