Inspiration!

Blev inspirerad idag efter att ha surrat ett bra tag med sötrumpan M. Det är verkligen roligt med så duktiga och härliga kollegor!  (Stort, nu blev även du nämnd i bloggen. ;)) Bara att sätta igång med skrivandet!
Insåg idag (efter samtal med två andra duktiga kollegor) vad det beror på att jag inte riktigt får till min artikel. Jag har ju inte sysslat med mitt "kreativa skrivande". Denna kväll är därför upplagd för detta. Med lite bra skrivar-musik i bakgrunden och ett vinglas att sippa på så spenderas kvällen framför datorn. Känns genast mycket bättre! Nu börjar det hända grejer! :)
_____________________________________________
It's something unpredictable but in the end it's right.
I hope you had the time of your life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback